söndag 13 september 2009

Ungefär -

- hur dålig kan en tv-deckare bli?



Typ så här.

6 kommentarer:

Elisabet. sa...

Hahaha! Tur att man inte ödslade tid på den. Jag sitter här och läser bloggar .., då vi inte har varit uppkopplade mer än pyttelite i helgen och pv:s dator har insomnat nästan.

bettankax sa...

Ja det var det sämsta skit jag skådat. Katastofala skådespelarinsatser och handlingen?? Nä den var det svårt att engagera sig i.

Tankevågor sa...

Håller med dig. Dåligt var bara förnamnet. Dessutom höll jag på att bli galen på att de lagt på ljudet efteråt...replikerna kom inte samtidigt som munrörelserna. Oproffsigt som bara den!

reneesfotoblogg sa...

Håller fullståndigt med, en katastrof.
Boken var bättre.
mvh R

Lena sa...

Jaa, riktigt dåligt. Dåligt filmad tycker jag. Dubbningen var jag beredd på, men inte resten...

Bloggblad sa...

jag har läst hennes böcker, men gillar av princip inte svenska deckare, de är alltid filmade i mörker och dryper av våld och blod.

Jag hörde av maken att den var kass.