torsdag 25 juni 2009

OK - jag erkänner...

TV4 kl. 20.00

9 kommentarer:

Bloggblad sa...

Sorry, jag gör dig inte sällskap, jag klarar inte det sensuella frosseriet. För jag tycker inte att man säger om sig själv att man är sensuell, lika lite som man kallar sig själv för ödmjuk...

Hedgren sa...

bloggblad: Håller med dig! Han är bara för mycket, men jag älskar inredningsprogram.

Lena sa...

Men idag var han rätt nedtonad språkligt sett.

Linda sa...

Jag ser det också men sitter beredd med kräkpåsen när han släpper ut sina tår (den kroppsdelen är något av det äckligaste jag vet!)

:)

Hedgren sa...

panter: nja...

lindalotta: ja, hans tår är definitivt för privata för att visas upp i tv.

Villa Nian sa...

Missade...höll på med eget projekt :-)

Tankevågor sa...

Missade honom också i kväll men....ja jag erkänner: Jag har spelat in honom och ska se det nu. ;-)
Är så glad att ni skriver att han behöll skorna på för där håller jag med er....inga Ernst-tår i TV-rutan tack!

Elisabet. sa...

Eller som när människor säger att "dom har humor".

Eller är snygga.

Det hände ofta på dejtingsidan.

Apropå madame Bloggblads kommentar.

Hedgren sa...

husett: Kanske väl så trevligt!

londongirl: Tyvärr, tårna spretar faktiskt vid ett tillfälle...

elisabet: ja, det är väl något som finns i betraktarens öga. Men de kanske har spegel...? ;0)