måndag 16 februari 2009

Födelsedagsbarn

Idag för exakt 22 år sedan föddes en liten tjej. Det var en måndag, precis som i år och mamman hade gått över tiden en hel vecka. Hon ville inte komma ut på storasysters födelesedag torsdagen den 12:te och dagen därpå var det fredagen den 13:de. Vem vill föda/födas då? Men på måndagen gjorde hon äntligen entré!




Stolta storasyster var då tre år och fyra dagar gammal. I torsdags fyllde hon 25.





Vem som är mamma till de här underbara tjejerna? Gissa tre gånger!

7 kommentarer:

Elisabet. sa...

Det räcker med en gissning ..-)

Grattis även till mamman!

Elisabet. sa...

Ps. Är det planering på Hög Nivå .... detta att få barnen så precis på pricken? Nån slags lärar-metodik?" ,-)

Hedgren sa...

Elisabet: Brorsan och jag är födda med 10 dagars mellanrum. Kan det vara genetiskt...? Fast minstingen är född i oktober också...

Lena sa...

Så praktiskt :)
Grattis till alla!

Anonym sa...

Va snygg jag är! HÖHÖ. Men det fattas en tjej tycker jag... Var är Crozzie liksom?

Tankevågor sa...

Grattis till er alla! :-)

Anonym sa...

Men....3 barn? Nu hänger jag med. Eller har jag fattat fel...
Grattis i alla fall, till åtminstone 2 väldigt glada och vackra döttrar!