lördag 7 februari 2009

Hur grått kan det bli?


Hedgrens hörna av världen 2009-02-07 kl. 9.53.

6 kommentarer:

Lena sa...

Men på bild är det rätt vackert.
Här är det slask, brunt och grått och ett kallt obamhärtigt ljus. Ingen höjdare det heller, men.. det är lördag!

Lena sa...

Hoppsan! Här händer grejer!
Det är kul att prova olika layouter.

Bloggblad sa...

Här ser det ut ungefär likadant, och tänk, jag älskar detta kravlösa väder.

Tankevågor sa...

Här vaknade vi till dimma och gav oss ut med hunden i släptåg. Det är ett speciellt ljus (eller brist på ljus) i staden när det är så här grått och dimmigt. Snuvig och trött landade hunden och jag hemma i soffan sen och åt långfrukost.
Nu är det målning av hallen som gäller.
:-)

Din gråbild är verkligen vacker! Jag har inte hunnit se om det fastnade något vackert grått i min kamera i morse än...

Hedgren sa...

panter: Ja, bilden blev fin. Men usch vad det är trist...

bloggblad: Det gör INTE jag!

londongirl: Just bristen på ljus är så jobbig, tycker jag.

Anonym sa...

Det här grå vädret ser jag ingen större tjusning med, det måste jag säga.
Möjligen kan man ta det som ursäkt för att ligga på soffan och läsa. men det kan man å andra sidan göra när som helst!