söndag 24 maj 2009

En helg som kom och gick

Sommaren närmar sig med stormsteg. I torsdags satt jag på gården med näsan i solen men resten av helgen har det varit lite sisådär med sommarvärmen. Men den som väntar på något gott...

I landet Halland har det varit bloggträff på initiativ av Elisabet. Att döma av rapporterna från Ellis så var det en härlig tillställning och jag ångrar så att jag inte tog mig dit. Men som Ellis skrev; "Nästa gång!"

Ha nu en skön vecka därute! Vädret verkar kanske inte bli det bästa men det är försommar och det är gott nog för mig!

3 kommentarer:

Lena sa...

Vi saknade dig!
Försommar duger bra, här har jag precis kommut hem till blommande syrener och det känns finfint.

Lena sa...

kommit ... dåra

Ellis sa...

Det hade verkligen varit roligt att träffa dig i helgen! Men det blir absolut fler gånger. Och jag kommer snart till Skåne igen, jag hoppas vi hinner ses då!
Kram!