måndag 6 juli 2009

Varmt så in i h........

... är det forfarande. Det gäller att komma ut på hundpromenad tidigt som attan!

Just nu sitter jag och njuter av en mugg kaffe och gläds åt dagens fynd. Har varit i den mysiga staden Ystad tillsammans med en väninna. Det blev lite shopping, god lunch och mycket prat.

Fynden? Ja, en jättesnygg skjorta från Sisters (rea), t-shirt och shorts till Iris (rea) och en ljuvlig pläd som kommer att passa in precis i min nya lägenhet.







Detta kan man glädjas åt över en mugg kaffe.



Nu ska jag läsa vidare i den underbara skrönan Sirila gentlemän sökes av Karin Brunk Holmqvist. Har ni inte läst den så råd genast bot på det!

8 kommentarer:

reneesfotoblogg sa...

Har läst den och fler därtill. Potensgivarna bl a.
Lika rolig den.
mvh R

Elisabet. sa...

Det låter bra alltsamman.

Som om du tar vara på.

Livet.

Ellis sa...

Håller med Elisabet. Det låter bra.

Här är det inte varmt precis. 10 grader och duggregn...

Mian sa...

Trevlig bok!
En av mina (många) favoritförfattare.

Hedgren sa...

renee: Jag har också läst andra böcker av henne med samma nöje.

elisabet: en gör så gott en kan...

ellis: här håller värmen i sig än så länge...

mian: välkommen hit! Ja, helt klart en favorit. Man blir glad av böckerna.

Bloggblad sa...

Jag har bara läst Potensgivarna av henne, ska se till att få denna läst, visste inte ens om den... Tack för tipset.

F.ö. har det varit svinkallt och grått och regnigt här i dag. Faktiskt rätt skönt.

Tankevågor sa...

Vilka fina fynd du gjort!
Tack för boktipset! Har inte läst något av henne så jag gick in och läste om hennes böcker på Adlibris. De verkar vara nåt för mig. :-)

E-K sa...

Skönt att kunna se småsakerna som finns att glädjas åt.
Jag har också varit i Ystad idag men på strandpromenaden och sen var jag i Kåseberga och åt sill så klart.

ha en bra kväll
E-K