torsdag 29 januari 2009

Utmanad...

Bryter min bloggtorka eftersom jag blivit utmanad av Marskatten.

Fjärde bilden i fjärde mappen blev svårt efter hårddiskkraschen i somras, men sök och du skall finna... Dottern hade lagt upp lite bilder också!



Så här kommer mellandottern själv med sin systerdotter. Håller hon måntro på att lära henne att säga "moster Bobo"...?
****
Sisådär! Nu blir det tyst igen ett tag! Jag finns här och jag tittar till er då och då. Ta inte illa upp för att jag inte skriver kommentarer, snälla. Det är bara tillfälligt!

4 kommentarer:

Elisabet. sa...

Det är helt okej.

Trevlig helg! hälsar hon som är fri lördag och söndag och slutar tolv i morgon. Lycka, rakt av.

Mildamakter sa...

Ta den tid du behöver, vi finns när du kommer tillbaka *kram*

Anonym sa...

Ojojoj vilken fin bild! Så gulligt.
Ta du dig en bloggpaus, så lång du behöver!
Jag har koll när du är tillbaka!Kram

Tankevågor sa...

Oj vilken fin bild! Den kan vi gärna pausa till här så länge du pysslar med annat.
Kram
Lisbeth