söndag 22 mars 2009

Igen!


6 kommentarer:

Elisabet. sa...

Det var en karla-aktig liten gosse!
Häromdagen i kassan hade jag en familj med en liten tös i 3-årsåldern kanske, som satt i kundvagnen och jag frågade vad hon hette.
"Kalle", sa hon och log.
"Jaha, och jag heter Pelle ..",svarade jag och tänkte att det var en påhittig liten flicka.

Det var det inte.

Det var en pojke.

Hjälp!

Anonym sa...

Vad han har vuxit den lille!
Hoppas allt gått bra och att ni har fått sova inat.

Tankevågor sa...

Jag sitter bara och ler när jag ser de här bilderna. Så glitterglad och ljuvlig liten bebis!

Men visst är det väl en liten tjej?? Jag hade för mig att ditt lilla barnbarn var en flicka?!? Men jag kanske har fel.

Ursöt unge är det i vilket fall som helst.

Hedgren sa...

Alla: Mormors lilla hjärta hälsar att hon är en liten Iris. Poäng till Londongirl alltså! Men inte är det lätt att se på en så liten klimp om det är en pjke eller flicka! ;0)

Elisabet. sa...

Jaha. Det var bara det som fattades ..-)

Anonym sa...

Oj?
Sorry Hedgren - jag fick för mig att det är en liten kille.
Nu ska jag memorera det: Iris, Iris, Iris.
Kram!