söndag 26 oktober 2008

Nystajlad konditor

- skulle jag kunna kalla mig!

Idag har mellandottern och jag färgat och slingat varandra och är nu sååååååå tjusiga!

Dessutom har jag gjort en liten tårtbuffé till modern som fyller år. Det var vad hon önskade sig i present!

Och vad består denna buffé av då, mån tro? Jo, en chokladtryfffeltårta, en ananaspaj och en hallonkaka. Samtliga intages med vispgrädde! Suck!

Tyvärr kan jag inte lägga in bildbevis då de är inplastade för vidare transport till födelsedagsbarnet. Ni får tro mig på mitt ord! Är det OK?

Har just bokat in en bloggträff med två glada bloggare - nämligen den här och den här! Ska bli jättekul att träffas!

Ha en go söndag allihop!

5 kommentarer:

Kickelina sa...

Mm låter gott med tårtbuffé, dom smakade säkert umärkt. Kul att fixa slingor i håret på varandra, jag hjälpte Karin i somras med det.
Ha nu ett riktigt skönt höstlov.
Kram

Linda sa...

Å så du kommer att vara nystajlad och tjusig när vi ses... :)
Hm, jag drar nåt gammalt över mig och klipper hål för ögonen :)

Tårtorna låter hur smarriga som helst!

Lena sa...

Vilka bra presenter att önska sig!
Nystajlad ? Hrmm, det ställer ju vissa krav på uppgradering om jag inte gör som Linda.

Tankevågor sa...

Men vilka fantastiska bakverk du har gjort!! Det låter jättegott. Blev det någon bild innan de blev uppätna?

DEN bloggträffen skulle jag velat vara med på. Tänk att få träffa er tre. :-))

Kramar i massor till dig.

Hedgren sa...

kickelina: Tack, det ska jag ha!

lindalotta: Hur ska jag då känna igen dig? ;=)

panter: Ja, det var så enkelt för mig och betydde mycket för henne! Winwin-situation!

londongirl: Jamen, kom hit och var med, vet ja! Här finns massor av tomma sängar nu när tjejerna har flyttat så du behöver inget hotell!