tisdag 23 december 2008

Julhälsning till mina bloggvänner!

Jag är ingen "stor" bloggläsare, men jag har en del bloggar som jag följer troget. För det mesta lämnar jag en liten kommentar, men nu i bråda juletider har det väl varit lite si och så med den saken...

Här kommer några små julhäslningar till mina favoriter. För att det ska bli rättvist (man är ju "fröken") så tar jag er i bokstavsordning.


Bloggblad - tack för att jag får ta del av din vardag som lärare och "människa". Du skriver så mycket som är tänkvärt.

Elisabet - tack för att du så frikostigt delar med dig av ditt liv och dina tankar. Din blogg har fått mig att skratta många gånger, men också att gråta ibland.

Lindalotta - tack för dina, ofta korta, öppenhjärtiga inlägg om allt stort och smått. Alltid nyfiken på vad du skrivit!

Lilla B - tack för dina krumeluriga funderingar som ger ett så sunt perspektiv på tillvaron. Dina inlägg får mig ofta att dra på smilbanden.

Mildamakter - tack för dina sköna inlägg där du så tydligt visar vem du är! Hoppas på en grön jul för din skull!

Motvillig blogg (Panter) - tack för att jag så ofta kan sitta här och nicka instämmande när jag läser dina tankar, kindred soul.

Tankevågor (Londongirl) - tack för att du låter mig uppleva Stockholm genom din blogg. Det känns som om jag har en vän där.

Ögonblick (Tina) - tack för att jag får följa ert liv med hus, katter, helikoptrar och chokladpraliner. Aldrig tråkigt.

Till er alla - mina vänner i bloggvärlden - vill jag önska

En riktigt GOD JUL!

Njut av julen. Kom i håg att även om inte allt är alldeles perfekt, så lyser stjärnan där uppe lika fullt!

Kram på er!

6 kommentarer:

Lena sa...

Å du! Det samma! Jag är så glad att du fortsatte att skriva. Stora julekramen skickas via rymden söderut.

Lilla B sa...

God Jul, Hedgren! Och Gott Nytt År!

Villa Nian sa...

Oj, TACK! Och jag måste alltid ta mig en titt hit till dig :-). Ha en bra jul och ta hand om dig! *kram*

Elisabet. sa...

Det var snälla ord det!
Tack själv, madame .., och om du visste vad jag letar fönsterbilden som du skickade .., du får gärna maila den i repris!

God Jul från mig lite österut.

Mildamakter sa...

Gulle dig!
Så klart önskar jag dig och din familj en riktigt god jul *kram*.
Hoppas att du får många tillfällen att leka med din nya leksak och att du visar upp resultatet här på bloggen ;o)

Tankevågor sa...

Ska bara be att få tala om att det är sant det du skriver....du har en vän här! :-)
God Jul och varm kram från
Lisbeth