fredag 26 december 2008

Provbild från nya kameran!

Vår katt - Iza.

5 kommentarer:

Elisabet. sa...

pElle som ligger på soffan och sover, hälsar, ja, han bad mig att göra det innan han somnade!

Tankevågor sa...

JISSES!!! Jag fick nästan hicka när jag tittade in här. "Merlin" tänkte jag när jag såg katten!! Jag har en katt som skulle kunna vara syskon med din Iza. Så lika varandra. :-)

Jättefin såklart...och vad kul med ny kamera!

Anonym sa...

Hej och tack för din kommentar hos mig, det var roligt att du hörde av dig.
Vilken jättefin katt du har! Lycka till med nya kameran.

Mildamakter sa...

WOW - säger jag bara ;o)

Hedgren sa...

elisabet: Iza ber om en hälsning tillbaka! Mjau!

londongirl: Då har du också en vacker katt! ;0)

marskatten: Välkommen hit! Och tack!

milda: Och jag säger Tack!