onsdag 24 december 2008

Måste bara....


12 kommentarer:

Mildamakter sa...

Näemn...åhhh så söt...
Det måste vara en speciell jul för er i år med en sådan sötnos i familjen ;o)

Kickelina sa...

Så söt hon är lilltjejen, hoppas ni haft en bra julafton. Här var det lugnt med det två större barnen på varsitt håll utomlands. God fortsättning o stor kram till er alla.

Lena sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lena sa...

Jag skiver om. Det är väldigt vad jag kan slinta på tangenterna ibland.

Sicken liten goding! Klart att du måste visa oss.

Tankevågor sa...

Men åh så gullig!! Är det ditt barnbarn??
Kan vi som är så unga du och jag vara mormor/farmor verkligen?? ;-)

Bra att du kände att "du måste"...den här hade jag inte velat missa. :-))

Lilla B sa...

Vilken sötnos!
God Fortsättning!

Villa Nian sa...

:-) och tack för att du delar med dig!

Hedgren sa...

alla: Suck! Ja, hon är ljuvlig det lilla livet! Tack för alla fina kommentarer!

Anonym sa...

Lille vännen...så gullig! Nu är mormor stolt kan jag tänka.

Hedgren sa...

marskatten: Kan man vara annat?
;0)

Anonym sa...

Å vilket litet liv, så underbart söt.
Gott Nytt År!

Hedgren sa...

nicoline: Välkommen hit! Gott nytt år!