tisdag 8 juli 2008

Jag har varit på biblioteket...


5 kommentarer:

Tankevågor sa...

Ser att du har många trevliga läsupplevelser där! :-)

Hedgren sa...

londongirl: Ja, jag vet knappt var jag ska börja... Kärt problem!

Bloggblad sa...

Jag klickade på bilden och såg titlarna. Jag inser att jag har en del kvar att läsa, för det var bara en av dem jag läst. Gail G... men minns inte handlingen. Minns bara att den första jag läste av henne, Kvinna ensam, var en stark läsupplevelse för sisådär 25 år sen, läste om den för ett tag sen och blev grymt besviken.

Joanna Tr har jag börjat på nångång, men kom inte in i... eller om hon inte fångade... eller om jag tänkte på annat...

Hedgren sa...

bloggblad: Den bästa jag läst av Joanna Trollope är "Nära och kära". Kanske värt ett försök?

Hedgren sa...

bloggblad: Och du - du måste läsa Donna Leons deckare med kommissarie Brunetti! De utspelar sig i Venedig med omnejd och är så mysiga!