tisdag 8 juli 2008

Tillbaka i cyber-space!

Ny hårddisk - tabula rasa! Bara att börja om från början...

Alla foton från de senaste två åren är borta. Alla mina favoriter på internet - puts väck! Recepten... Tur att jag skrivit ut de som var viktiga och satt i en pärm!

Men - det är inte lönt att gräma sig. Det förändrar ju ingenting och man mår själv bara dåligt! I fortsättningen ska vi dock spara på mer än ett sätt på den förbaskade datorn! Nån lärdom har vi dragit av eländet. Och det papperslösa samhället är inget för mig. Hädanefter tänker jag skriva upp adressen till varenda j*kla web-sida som jag sparar som favorit!

Så det så!

2 kommentarer:

Lena sa...

Otur! Det har hänt här med ,inte bara en utan två gånger. Då förbannar man sig själv... numera sparar vi (för det mesta) på en annan hårddisk också.

Grattis ! Läste inlägget nedan. De är verkligen dyrbara de där juvelerna man får till låns lite då och då.

Hedgren sa...

panter: Ja, man lär sig av misstagen.
Det ska bli alldeles underbart att bli mormor. Längtar så!