lördag 19 juli 2008

Lifvet på landet...


6 kommentarer:

Mildamakter sa...

Vilka underbara krukor!
Jag har den här sommaren kommit på att jag börja lida av akut trädgårdsabstinens...inte bra, inte bra...;o)

Villa Nian sa...

Härligt! Själv saknar jag sommaren, den bara blåste regnade och muligt-ade bort sig ....

Bloggblad sa...

Men så läckert! En sån där kruka skulle jag kunna sitta och stirra på hur länge som helst.

Hedgren sa...

alla: Äntligen något gott som kommer av vårt eländiga vatten!
=0)

Odiskat sa...

Vilken galet vacker kruka! Och blomma! Och mot den bakgrunden... åh, jag trånar!

Hedgren sa...

odiskat: Tack! Bakgrunden är fönstret in till smedjan och pallen hittade jag på vinden... Och som sagt, "patineringen" på krukan kan jag tacka vårt vatten för. Annrs har jag inte mycket till övers för det! =0/